vrijdag 6 januari 2012

Druk weekend voor de boeg // Busy weekend ahead.

't Is alweer vrijdagavond en na een drukke week nu ook een druk weekend voor de boeg....  Morgen gaan Henk en ik es dagje samen shoppen. Hij moet nodig een nieuwe telefoon en ik moet nodig nieuwe schoenen. Misschien als ik nog puf heb ook nog even bij de Makro aan, de voorraad weer aanvullen. En als ik dan nog overeind sta misschien ook nog even langs een leuke winkel met allemaal miniatuurauto's/treinen etc.  's Avonds zal ik dan wel redelijk gaar zijn, maar zondag moet ik weer fit genoeg zijn om 's middags naar Zwolle af te reizen voor Holiday on Ice te gaan. Als we dan thuis komen kan ik Henk zijn tas gelijk pakken terwijl hij douched, want juist zondag moet hij voor het eerst in jaren 's avonds al weer aan het werk.  Ik ga dan vroeg naar bed, want maandag wil ik graag naar de maandagmarkt in Apeldoorn voor stof en tas-fornituren voor de tassen-cursus op woensdagmiddag.  Pfffff, nu ik het zo achter elkaar lees weet ik wel waar ik dinsdag en donderdag de hele dag ben.....  In Bed!!!!

Allready fridayevening and after a busy week I also have a busy weekend ahead....  Tomorrow Henk and I will have a day of shopping. He is in desperate need of a new mobile phone and I'm in desperate need of new shoes. Maybe, when I have a bit of energy left after that, we'll visit the Makro (a big wholesaler) to refill our home-supplies in bulk. And, when I'm still standing after that, we'll go to a favorite store of ourse; miniture cars/trains/trucks - shop.... In the evening I'll probably be pooped....  But sundayafternoon we will be going to Zwolle to see the new Holiday on Ice show. When we come home I can pack Henks bag while he showers, because just this sunday he has to go to work by 7 pm, for the first time in years!!  Well, I'll be in bed by then, because I have to go to the mondaymorning-market to get some fabric and bag-making-supplies I need by wednesday for bag-making-lesson.  
Pffff, while typing all of this I allready know where I will be tuesday and thursday......  In Bed!!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten