woensdag 25 januari 2012

De winter komt er aan.... // Winter is coming

De winter komt eraan!! Dat hoorde ik net op het journaal. Gatverpielekes....  dáár heb ik dus helemáál geen zin in!! Ik hoopte echt dat dit kwakkelweer over een maandje langzaam aan zo door zou lopen in een warme lente. Helaas, ik ben bang dat ik dat dus wel kan vergeten...... Voor mij betekend dit dus binnen blijven tot het weer warmer wordt. Simpel.
Winter is coming!! I heard it on the news just now. Nuts.... that's everything I didn't want!! I was hoping that this dull kind of weather would slowly go in to a warm spring in about a month orso. Alas, I'm afraid I won't get it my way....  For me it will mean I have to stay indoors untill the temperature rises again. That simpel.

Vandaag was het gelukkig nog wel te doen. Mijn allerlaatste les van de tassencursus was vandaag en heb ik nog een portemonneetje kunnen maken voor bij mijn cowboytas. Perfect voor wat pasjes (rijbewijs, bankpas en creditcard) en een middenvakje voor gewoon geld ofzo. (Fotootje volgt nog, hij ligt boven en ik heb de puf niet om de trap nu op te gaan.) Al is de cursus over, ik heb nog ideeën genoeg voor andere tassen en portemonneetjes. 'k Heb nog een mooi stukje leer meegenomen en heb van mijn zus een hele huid met haar gekregen. Dat schijnt nu  helemaal in te zijn, dus daar ga ik zeker nog wat dingen van maken. Tasje met bijpassende portemonnee bijvoorbeeld?
Today the weather was doable for me. My final lesson of the bag-class was today and I made a small wallet to go with my cowboy-bag. Just perfect for some cards (driverslicence, creditcard) and some paper money. Nothing fancy, very simple. (Foto will follow later, he's upstairs and I'm to tired to get it now.) Even though the class is over, I still have lots of ideas for purses, handbags and wallets. I bought a nice piece of leather today and my sister gave me a complete hide with hair. That seems to be very hip now, so I will certainly make something with thát. A handbag with a matching wallet maybe?? 

1 opmerking:

  1. Nou... van mij hoeft het ook niet (meer). Hier kunnen we echt geen winter gebruiken als we volgende week over gaan en we de vloerverwarming nog niet mogen gebruiken....... Ik had bij het opruimen van de woning van mijn grootouders een oude bontjas van mijn oma gevonden en heb van het mooiste stuk een tas gemaakt. Moet hem nog ergens hebben maar waar?

    BeantwoordenVerwijderen