maandag 16 januari 2012

Ceesje is ziekjes // Cees is a bit ill....

Cees in gezondere dagen // Cees in beter condition
Nouja zeg, zit ik zomaar alweer midden in de nacht beneden, maar nu omdat Ceesje ziek is. Hij moet als sinds vanmorgenvroeg steeds overgeven, maar hij raakt niet kwijt wat hem dwars zit (waarschijnlijk een haarbal).  Eerst vanavond op het bed al een grote plakkaat kots op het bed gevonden, dus stonden we om 12 uur snachts nog het bed te verschonen. En zojuist - rond 2 uur snachts - deed hij dat nog een keer flink over, waardoor we nogmaals het bed moesten verschonen. Aangezien ik nu door schone dekbedovertrekken heen ben, heb ik Cees opgepakt en mee naar beneden genomen. Blijft het bed schoon en kan Henk rustig slapen. Ik blijf op, want zomaar de kamerdeur dichtdoen en alle jongens hier in de kamer "opsluiten" werkt dus niet. Het miauwen en krabbelen aan de deur is dan niet om aan te horen en slaap ik ook niet. Nu ik erbij ben blijven ze verder rustig en kan Cees naar hartelust door spugen op het parket.
Morgenochtend maar effe naar de dierenarts, want de katte-lax wat ik Cees al drie keer heb gegeven helpt dus niet. Och het arme beestje toch.....
Cees in zijn normale doen // Cees when was feeling good
Well, sitting downstairs again in the middle of the night again, but this time because Cees is a bit sick. Since this morning he has been throwing up but he just doesn't get rid of the thing thats bothering him (a hairball I guess). Tonight, when we wanted to go to bed, we found a big suprise on our bed, so at midnight we where changing the cover. And than, just now about 2 a.m. he did this again and we could change the cover again. Because I'm out of clean bedcovers now, I took Cees and the other boys with me downstairs, so Henk can sleep. Just locking them in the livingroom is a bad idea. They make so much noise miauwing and scratching at the door that sleeping is not possible. But now I am with them here, they stay quiet and Cees can vomit at his heart's content on the wooden floor.
Tomorrow I'll take him to the vet, because the hairball-paste I gave him three times is not working. Oh, poor little kittie.....

1 opmerking:

  1. Gossie, arme Ceesje en arme Bianca ..... Beterschap met je knulletje. Hopelijk is het niets ernstigs... Ennuh.... misschien toch maar een derde dekbedovertrek kopen?????

    BeantwoordenVerwijderen