maandag 16 januari 2012

Alles weer rustig // Everything's quiet now

Zojuist met Ceesje naar de dierenarts geweest, maar die was niet erg ongerust. Waarschijnlijk een geïrriteerde maag; hij voelde geen haarballen of andere ongeregeldheden, Cees heeft geen koorts en alles klonk goed. Hij heeft een pijnstillertje gekregen en voor de aankomende dagen nog een paar en dan zou hij met een dag of 2 weer zichzelf moeten zijn.  Pffff, ik kan weer wat rustiger ademhalen. Ik maakte me meer zorgen dan ik dacht.
Just came back from the vet, but he wasn't very alarmed. Probably an irritable stomach; he didn't feel any hairballs or other problems, Cees doesn't have a fever and everything sounded allright. The vet gave Cees a painkiller and a few for the next few days and he should feel better in about two days.  Pffff, can breath easely now, didn't even realise I was that worried.
De patient, mijn kleine kereltje // The patient, my baby boy.
Vandaag door slaapgebrek en stress en een afspraak verder niet veel gedaan. Wel wat werkjes die ik kan laten zien die ik dit weekend nog af gekregen heb.
Didn't do that much today because of sleep deprivation, stress and an appointment. But I cán show you some little things I did this weekend.
 
Twee mini-quiltjes afgemaakt en eindelijk weer wat gedaan aan mijn kleine katjes quilt; ze hebben nu neusjes, oogjes en snorharen. Klaar om te gaan sandwichen dus.
Two mini-quilts done and finally been busy again with my litlle cats quilt; they all have noses, eyes and wiskers now. Ready to sandwich and quilt! 


En nu mijn favoriete dingen na een drukke dag na een slapeloze nacht; een dik boek (1050 blz!!) , een glas wijn, iets te knabbelen en vooral Stilte!
And now my favorite things to do after a hectic day after a sleepless night;  a big book (1050 pages!!), a glass of wine, something to nibble and Silence! 

1 opmerking:

  1. Fijn dat de dierenarts niets verontrustends kon vinden. En dat miniquiltje is een plaatje..... Oh en dan de laatste foto. Een glas wijn en Diana Gabaldon... wow dat is genieten. Weet je dat in de loop van dit jaar deel 8 uitkomt?????

    BeantwoordenVerwijderen