woensdag 28 december 2011

Vele mensen hebben vele wensen.// Lots of people, lots of wishes.

De kerstdagen zijn weer voorbij en nog een paar dagen en we beginnen weer aan een nieuw jaar. Ben jij ook zo benieuwd wat het nieuwe jaar weer gaat brengen??  Ik wel. Je hoopt natuurlijk altijd op leuke dingen, financiële meevallers en een hoop leuke momenten. Mooi weer zou ik wel lekker vinden, want boven de 25 graden begin ik pas op gang te komen. Wat meer slaap misschien, dat maakt het leven een stuk makkelijker. Een fijne vakantie zou leuk zijn, al kiezen we wellicht toch voor door sparen voor die magnifiek mooie auto waar we zo gek van zijn. Een hoop veilige kilometers voor mijn lief natuurlijk, opdat zijn werk zijn leven blijft zijn. Wat leuke quiltideeën voor mij, opdat ik maar goed bezig kan blijven. Hopelijk ook eens wat klanten bij Quilt Design 4 U, opdat ik eens wat geld kan verdienenen.  En anders misschien de energie om een baan te zoeken, opdat ik onze materiële wensen wat sneller kan doen uitkomen.
Och, zo veel wensen voor het nieuwe jaar, maar pas over 370 dagen kan ik je vertellen wat er van waar is geworden.
Christmas is over and in a few days we can begin a new year. Are you also curious what this new year will bring??? I know I am.  Everybody hopes for nice things, a financiel windfall and lots of great moments. I would like a lot of good weather, because I'm at my best at 25 degrees and up (77 in Farenheit).  A bit more sleep would make my life a lot easier too. A fantastic vacation would be nice, but maybe we will decide to safe up some more to buy that incredible car we are so crazy about.  A lot of save miles for my love, so his work can stay as important as it is. Hopefully a lot of great quilt-ideas, so I can stay busy. Maybe some clients at Quilt Design 4 U, so I can make some money. Or else maybe some more energie for a payed job, so I can help to realise some of those material wishes of us.
Oh, so many wishes for the new year, but I will have to wait another 370 days to tell you what did came true.

1 opmerking: