vrijdag 30 december 2011

Slapeloze nachten // Sleepless nights

Het was ook haast te mooi om waar te zijn. Vorige week sliep ik dat het zo daverde en nu heb ik al bijna een week weer geen oog dicht gedaan. Wat is dat toch?? Normaal blijf ik trouwens gewoon liggen, al was het maar om mijn lijf wat rust en warmte te geven. Maar deze week ik Henk elke avond thuis en valt het niet mee om klaarwakker te luisteren naar gesnurk en gesmak....  Word ik nogal agressief van heb ik gemerkt..... Maar nu zo alleen beneden zitten is eigenlijk ook niet wat. Beetje surfen, beetje lezen, beetje tv kijken. Niet echt nuttig allemaal, vooral als er veel kookprogramma's voorbij komen. Man, wat krijg ik daar een honger van. Maar niks in huis om te snaaien......  zucht......

Of course it was to good to be true. Last week I slept like mad and now I hardly closed my eyes for a week. Why is that?? Normally I stay in bed by the way, if it was only to rest and warm my hurting body. But this week Henk is home every night and I find it very hard to be wide awake and listening to his snoring. I've noticed it makes me very agressive....  But now, sitting downstairs, alone, isn't that much fun either. Bit of websurfing, bit of reading, bit watching tv.  Not very productive, aspecially with all those cookingshows on. Oh man, I'm getting hungry now, but there's nothing to snack......  sigh........


Some pictures of lovely sleeping kitties. Something I can watch all day long, at pictures or my own boys.....  hmmmm, in my next life I want to be a cat of a real catperson....






1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke foto's.
    Een heel goed uiteinde en een liefdevol,warm en creatief 2012.
    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen