donderdag 1 december 2011

Quiltles en tassencursus

Vorige week dus niet veel gedaan, deze week te veel. Ach nou ja, te veel..... Dinsdagavond had ik quiltles en woensdagmiddag tassencursus. Aangezien deze allebei 3 uur duren en ik er zeker 3 kwartier (enkele reis) voor in de auto zit, kost me zo'n dag gewoon veel energie. Energie die ik niet veel heb dus. En alhoewel deze samenkomsten ook erg leuk en gezellig zijn, moet ik er van alles voor laten.
Op quiltles heb ik zoals gewoonlijk niet zo veel gedaan (onvoorstelbaar dat ik daar in 3 uur minder doe dan thuis in een half uur!!)  maar gister met de tassencursus ben ik lekker op geschoten. Ondanks een stel zere handen van het naaien de dag ervoor.
Last week did't do a lot, this week I did to much. Oh, well, to much.....  Tuesdayevening I had my monthly quiltlesson and wednesdayafternoon my bag-lessons. And because they both take 3 ours and the trip to them more than 45 min. in the car (one way), these days cost a lot of energy. Energy I don't have much of. And although these gatherings bring a lot of pleasure, I have to plan ahead and leave some things because of it.
At my quiltinglesson as usual I did less in these 3 ours than I do at home in half an our...., but yesterday at my leather-bag-course I came a long way in completing my first bag, eventhough my hands where still sore from sowing the day before.



Wat kleine kiekjes. Vanaf nu laat ik geen foto's meer zien voor hij helemaal af is. De laatste foto bijvoorbeeld is een close-up van de voorkant van de tas, maar al deze holnietjes zijn nog niet vast geperst. Ik heb een eigen pers nu, maar die moet nog aan de werkbank gemonteerd worden. Al mijn voorbereidingen kunnen dan in één keer klaar gemaakt worden. Dus, ik moet nog even wachten tot Henk thuis is. Hopelijk kan ik dan mijn eerste en meest foute/overdreven tas ooit zaterdag af krijgen.
Just some snapshots. From now on I won't place a nother picture before he's done. The last picture for example is a close up of the front of the bag, but the studs ar not yet pressed.  My pressingmachine has to be secured to the workbench first. Al my preperations can be fixed permantely than. So, I'll have to wait till Henk is home again. Hopefully I can get my first and most "over the top" bag done by saterday!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen