zaterdag 17 december 2011

Over puzzles en katjes // About puzzles and kitties

Op 1 cursusmiddag na heb ik deze week een rustige week gehad. Beetje aan mijn kattenquiltje gewerkt, mijn tweede leren tas begint al lekker op te schieten en voor het relax gedeelte ben ik weer lekker aan het Mahjonggen en puzzelen geweest.  Ja, puzzelen. Heel erg burgertrutterig misschien, maar een leuke tijdverdrijver en Henk is er op het moment helemaal aan verslingerd ineens. Afgelopen zondagavond hebben we er heel wat uurtjes mee aan tafel gezeten.
Accept for one afternoon bag-lessons I had a very quiet week. Did a bit of work on my cat-quilt, the second leather bag is coming on nicely and for the relax-part of the week I re-discovered Mahjongg and jigsay-puzzles. Yes, jigsawpuzzle! Very peculier maybe, but it's a great timekiller and Henk became addicted all of a sudden. Last sundayevening we spend puzzling for quite some time.
En Ceesje helpt mee natuurlijk!! // And Cees is a big help offcourse!!
Plaatje van de puzzle welke we maakte // Picture of the puzzle we made


Zo ver ben ik nu met dat kattenquiltje trouwens;
This is how far I'm now with that catquilt by the way;


Alle neusjes, oogjes en snorharen moeten nog geappliceerd worden, waardoor de kopjes pas echt klaar zijn, maar daarna kan ik gaan beginnen met sandwichen en kan ik gaan doorquilten.  Snel he?? Ik vind hem nu al erg leuk, dus hopelijk lukt het quilten ook mooi.
The noses, eyes and wiskers all have to be applicated to give the cats their "face", but when that's done I can begin sandwiching and quilting. Isn't that fast?!  I like it 'till now, so I hope the quilting becomes to my liking. 


Voor dit weekend heb ik een nieuwe puzzle klaar liggen voor Henk;
For this weekend I bought a new puzzle for Henk;
Deze heet "Vrijdag de 13e" //  This one is called "Friday the 13th" 

1 opmerking:

  1. Het kattenquiltje wordt hartstikke leuk zus. die krijgt een mooi plekje straks op de schoorsteenmantel :)

    BeantwoordenVerwijderen