vrijdag 9 december 2011

Hieperdepiep Hoera en een kattenquiltje.

Hieperdepiep Hoera voor mijn grote zus! Vandaag heel erg jarig en haar ingepakte cadeautje ligt al klaar voor vanavond. Je hoort niet te vertellen hoe oud een dame wordt, maar laten we dan maar verklappen dat ze 4,5 jaar ouder is dan ik.  Fijne dag zus en nog vele jaren erbij!!
Hip hip Hurray for my big sis! Today is her birthday and her wrapped present is laying there for tonight. Because you're not supposed to tell a ladies adge, I'll just tell you she is 4,5 years older then me...  Have a great day today and lots more years to celibrate! 


Vandaag ga ik beginnen aan een nieuwe quilt, alleen maar katjes deze keer. Dit quiltje hangt in ons klaslokaal sinds ik daar kom en ik ben er al net zo lang verliefd op. Nu heb ik eindelijk het patroon en genoeg verschillende stofjes. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat worden, want als ik hem goed/leuk genoeg vind, mag hij op het laatste stukje lege muur hangen die we nog hebben; de schoorsteenmantel.
Today I want to begin on a new quilt, just cats this time. This quilt is hanging for ages in our classroom and I've been in love with it since day one. Now I finally have the pattern and found enough different fabrics. I'm very curious how he will turn out and if I like it enough he gets a prominent spot in our house; the only empty piece of wall in here; our mantelpiece.

Het patroon / the pattern
de achtergrondstof// the fabric for the background
alle stofjes voor de katjes// the fabrics for the cats
Geen idee hoe lang ik er over ga doen, ik hoop niet al te lang. Jullie zijn natuurlijk de eerste die iets te zien krijgen! Fijn weekend allemaal.
Have now idea how long it will take me to make, but you're the first to see here!! Have a good weekend.

1 opmerking:

  1. Wow wat een leuk patroon..... En het maakt niet uit hoe lang je er over doet zolang je er maar plezier aan beleefd....

    BeantwoordenVerwijderen