maandag 5 december 2011

Dutch puzzle and two beautiful boys...

Dutchman Puzzle
Vandaag kalmpies aan gedaan, maandag is altijd mijn "bijkomen-van-het-weekend-dag". Heb 1 blokje voor m'n samplerquilt gemaakt. En dat was het dan.....  Oja, ook nog wat foto's van Cees en Dirk gemaakt....  verder niets. Beetje tv kijken, beetje lezen, beetje internetten en blogs lezen. Erg he?? Ja, ik weet het, ik schaam me diep (niet heus ;-)) Vanavond lekker Grey's Anatomy kijken en dan vroeg naar bed. En dan kan ik er weer vier dagen tegen, want volgend weekend wordt nog veel vermoeiender; vrijdagavond, zaterdagavond én zondag een verjaardag!! Dus, de maandag dáárop weet je waar ik ben....  In m'n stoel, rustig aan doen, beetje internetten en blogs lezen, beetje tv kijken, beetje lezen. Héérlijk, kan ik me nu al op verheugen......
Today I'm taking it slow, monday always is my "recover-from-the-weekend-day".  Only made 1 block for my samplerquilt. That's it.....  Oh wait, also made some pictures of Cees and Dirk..... thát's it.  Bit tv-waching, bit of reading, bit surfing on the web, reading blogs. Terrible isn't it?? Yes, I know, I'm very ashamed of myself (NOT). Tonight I'll be watching Grey's Anatomy and then call it a night. And then I can take a nother 4 days, because next weekend will be véry tiring; fridayevening, saterdayevening ánd sunday we have to go to birthday-celebrations!!  So, you know what I'll be doing next monday.... In my chair, taking it slow, bit surfing the web, bit of reading, bit of tv watching. Glorious, I can really look forward to it already........



1 opmerking:

  1. Ik heb net op mijn gemak jou site eens bekeken, wat een schitterende tas heb je gemaakt.
    Maar wat heb ik jou poezen beesten zitten bewonderen, wat zijn ze mooi.
    Die foto met dat hoedje op, grinnik, maar stond je man ook heel leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen