zondag 4 december 2011

De eerste echt leren tas is klaar!!

Ik heb hier al wat foto's laten zien, maar nu dan eindelijk de kant en klare tas! Beetje "over de top" cowgirl-style hand/schoudertas (en deze hou ik zelf dus....)
I already showed some pictures, but finally he's done!!  Bit "over the top" cowgirl-style hand/shoulderbag (and this one I'm keeping for myself....)
Veel studs en ijzerwerk, hou ik van. // Lots of studs and metal, that's the way I like it.

De achterkant, met ingezet ritsvakje.// The back, with zipper-pocket.


Met het hengsel in twee├źn is het een handtas. Het ronde tussendeel is zo breed om de druk over mijn pijnlijke schouders beter te verdelen. // By parting the hinge in two it becomes a handbag..
The round middle segment is made this wide so the weight is better distributed over my sore shoulders.

Hier de binnenkant, rechts, bij de rode pijl, een sleutelboshouder, nooit meer zoeken door je tas om je sleutels terug te vinden! 
This is the inside and on the right, see red arrow, a key-holder, never having to search through your purse for your keys!

Nou, zeg eens, wat vind je ervan??  Ik ben gek op feedback en (opbouwende) kritiek of aandachtspuntjes. Let wel, dit is de eerste tas ooit, dus ik weet dat het hier en daar niet helemaal perfect is. Tijdens het maken ben ik ook verschillende dingen tegen gekomen die ik een volgende keer anders moet doen of aanpassen. 
Well, what do you think??  I love feedback and (constructive) criticism or points to pay attention to. Keep in mind, this is my first bag ever, so I'm aware of its imperfections. During its making I already had some things I would do different or adjust the next time.


Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik ook tassen in opdracht ga maken in de stijl/kleur/maat die jij maar wilt. Dus, als je interesse hebt, je weet waar je me kunt vinden.
In time I want to make bags on request, in the style/color/size you want. So, if you are interested, you know where to find me.

2 opmerkingen:

  1. Zo dan wat een mooie tas. En dat voor je eerste leren tas. Gaaf hoor. Kan me voorstellen dat je het zelf wil houden.

    Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Bianca! Echt super vet!! Ik kan echt niks negatiefs zeggen of opbouwende kritiek leveren over deze tas. Jeetje hee, hij is toch super goed gelukt!! Hij is heerlijk over de top en de voering is ook prachtig. Ik ben heel benieuwd naar de tassen die nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen