zondag 6 november 2011

't Is toch wat....

Al meer dan een week niet geblogd. Beetje in een dip en was bang mijn schrijfsels te depri te maken. Maar het gaat nu weer wat beter en is het nodig tijd weer even bij te schrijven.
Ik ben eigenlijk met van alles en nog wat bezig geweest. Quilten aan m'n glas in lood quilt, stofjes wassen en uitzoeken voor de 100 blokken sampler en met ideeën stoeien voor de leren tassen die ik allemaal wil maken. Elke dag weer tientallen dingen die ik wilde doen en er vervolgens misschien 1 van kunnen doen. Ik ben begonnen met een tasje van het rode en zwarte suede, heb een ontwerp klaar voor een stoere cowboy-style tas van bruin en zwart leer (waarvan ik de bruine nog moet kopen), nog een ontwerp klaar voor een leuke zachte handtas van het suede, maar nog niet kunnen beslissen welke kleur. Ik ben een regelrechte tassen-tik aan het ontwikkelen. Niet zo zeer dat ik er zelf veel wil hebben (ik heb mn sleutels in mn zak en portemonnee in de hand, zelden een tas bij me...)  maar elke tas die ik zie - online, bij dames die ik tegenkom, in folders etc. - kijk ik hoe hij ongeveer in elkaar zit, kijk naar leuke elementen die ik zelf kan gebruiken. Voor een niet zo erg meisje-meisje een rare tik.
M'n oplap-tasje is nu ook klaar trouwens.

  

Ik ben een echte 80-er jaren typ; veel studs en een beetje stoer. Daar hou ik wel van. Ook al zo'n leren bandje voor om mn pols gemaakt. Gewoon, omdat ik dat leuk vind......
Straks hoop ik nog even met één van de suede tassen verder te kunnen. Of zal ik eerst de quilt afmaken?? Ook wil ik nog een paneel van het tuinhuisje schilderen. Of misschien toch maar gewoon met een boek op de bank???  Wat zou jij doen?? Arie weet het wel;
Mam, doe die flits nou uit!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen