donderdag 17 november 2011

Stoute Brammetje toch!!

Zit ik van de week nog te pochen dat Bram altijd netjes van de quilt afblijft ondanks al die lekkere zachte laagjes die zo lekker liggen en zacht aan kattenkontjes voelen.... Nou, vanmiddag ben ik eindelijk begonnen met afbiezen van de glas in lood quilt - die overgens nu een officiële naam heeft - maar na een sanitaire stop zag ik dit:

BRAMMETJE TOCH!!!  Ook niet zo'n kléin beetje ontdeugend!!! Helemaal voluit er boven op liggen draaikonten ook nog!!! Zelf was hij niet zo onder de indruk van mijn "boze" stem.... helemaal niet toen ik eerst nog uitgebreid op zoek ging naar het fototoestel.... Tja....
Oh, de naam van de quilt??
Zo dus....

Nou, ondertussen heb ik de onderste tunnel, het etiket, een halve lange kant en een hele korte kant klaar. En twee dikke vingers aan mn rechter hand. En een zere duim aan mijn linker kant (wel een keer of 5 met de naald in gezeten *Ü*)  En een zere schouder (van raar op de stoel zitten om zo veel mogelijk licht te vangen van de staande lamp)  En zeer ernstig toe aan een borrel.
En Bram???  Die heeft al een tik  klopje  tegen zijn billetjes gekregen en een dikke knuffel om hem weer te troosten omdat ik zo boos deed. (niet dat ie erg onder de indruk was, want een half uur later deed ie het weer!!)   Stoute Brammetje toch!!!
Wat nou?! Quilt zijn toch voor warmte en comfort???!!!! Nou dan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen