dinsdag 22 november 2011

Ode aan Arie en Bram

Door wat schuldgevoel (dat vooral Cees en Dirk het meest op foto's staan) heb ik vandaag speciaal voor Arie en Bram wat "babyfoto's" ingescand. Och, wat een lieve koppies hadden ze toen toch. En toch zie ook gelijk dat zij het zijn, vind je niet??  Nouja, ik zal bevooroordeeld zijn, als trotse mama wezende....
Moved by guilt ( mainly because Cees and Dirk are more "in the picture") today I scanned some "babyfotoos" just of Arie and Bram. Oh, what lovely faces they had, but you still can see it's them, don't you?? Ah well, I'm biased offcours as a proud mama....

Arie, 5 weken oud // Arie, 5 weeks old
Bram, 5 weken oud // Bram, 5 weeks old


Arie, 1e dag bij ons thuis, 13 wk // first day home, 13 weeks old
Bram, 1e dag bij ons thuis // first day home, 13 weeks old
Ze houden ook erg van boeken, net als mama // They like books too, just like mom.
Samen eten, samen slapen // Eat together, sleep together
Die koppies!! // Just adore those faces!!


Helpen met foto's inplakken // Helping mom putting pictures in a book
Bram kijkt graag sport, Arie is meer van Discoverychannel // Bram loves sports, Arie is the Discoverychannel-fan.

Slapen in de wasbak, gekke tik // Sleeping in the sink, strange habit.
Ja, dit is zo'n typische Arie en Bram foto. De jongens hadden in het vorige huis de gekke gewoonte om in de wasbak te gaan slapen. En ik had dus ook de bijbehorende gewoonte opgevat om een theedoek of handdoek in de bakken te leggen. Dan was het niet zo koud aan hun kontjes.Waarom ze dit deden weet ik nog steeds niet en in dit huis hebben ze het nooit gedaan, alhoewel we hier ook twee wasbakken hebben.
This is a typical Arie and Bram picture. The boys had in the weird habit - in our old house - of sleeping in the sink. And I therefore adopted the weird habit of putting some towels in the sink. That would keep the cold from their little butts. Why they did this I still don't know, because in this house they never did, although we have two sinks here aswell.....

Buik aan buik samen slapen //Sleeping belly to belly




In een raar standje slapen kunnen ze allebei // They both can sleep in weird positions 
Eerste foto's in het nieuwe huis, een raam om uit te kijken en hun eigen krabpaal in de kamer
First pictures in the new home, with a window to look out of and their own scratchingpole in the room.

Nou, was dat geen mooie fotoreportage van mijn oudste twee??? Ik vind van wel en ik heb me nog verschrikkelijk in gehouden. Heb zeker 2 albums vol met alleen deze twee, voor de kleintjes kwamen. Ik was en ben zo verliefd op mijn kanjers. Zou me echt geen raad weten zonder mijn jongens.
Well, wasn't that a beautiful fotoshoot of my oldest two?? I think so and I really restrained myself with the pictures. Of these two alone I must have 2 fotoalbums full, before the little ones came. I was and am very much in love with my boys. I really wouldn't know what to do without them all.... 

* Foto's zijn van slechte kwaliteit, maar was nog met een ouderwets toestel, je weet wel, met rolletjes enzo.
* Pictures are of poor quality, because this was a old fasioned camera, you know, with rolls of film...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen