maandag 21 november 2011

My cat-kids, mijn kattenkinderen;

Het voordeel van een nieuw blog moeten beginnen is, dat je nog eens oudere foto's kunt plaatsen voor diegenen die mijn oude blog niet kenden. En één ding waar ik persoonlijk nooit genoeg van kan krijgen zijn mijn jongens. Omdat we geen kinderen hebben helaas zijn zij degene waar ik al mijn liefde en aandacht aan kan geven. Gelukkig vinden zij dat niet erg en knuffelen ze net zo hard terug.

The advantage of starting a new blog is that I can place some old fotos for the people who never saw my old blog. And one of the things I never get bored with are my boys. Because  unfortunnally we don't have childeren they are the ones who  receive all my love and affetion. Luckely the also love te cuddle as much as me.

Bram en Arie, broertjes uit 1 nest// Bram and Arie, brothers from one litter
Cees die Dirk in een mooie judo-greep heeft // Cees who has Dirk in a good judo-griplock
Mijn favoriete foto, Henk met Cees // My favorite fotograph, Henk with Cees
Van een nachtkastje word een stapelbed gemaakt // A nightstand becomes a bunkbed
Het hele span in de vensterbank // The whole gang in the windowsill
Dirk wast zijn kontje.... // Dirk washing his butt....
Cees, Arie, Dirk 
Het Knuffelkleed // The Cuddle Rug
Ik zie dus, tijdens het uitzoeken van wat leuke foto's dat ik helemaal geen digitale versies heb van kitten-foto's van Arie en Bram. Morgen ga ik er eens wat inscannen, want dat kan natuurlijk niet he?! Die zijn haast nog leuker dan die foto's van Cees en Dirk. Die twee zijn namelijk nog steeds van die donderstenen en hebben nog steeds die bolle kinderkoppies.  Arie en Bram daarintegen zijn nu "heren van stand" en hebben beide een rustige, haast koninklijke air over zich. En dan die koppies in het kitten te zien is zo vertederend!  Laat ik morgen zien, goed??

To my shame I found not one digital foto of Arie and Bram when the were kittens. Tomorrow I'll scan some, because that not right! The kitten-pictures from those two are even more cute then the ones of Cees and Dirk. They still are very naughty playfull boys. Arie and Bram on the other hand are real gentleman and have a calm, almost regal way about them. And to see those faces as little kittens is to cute!!!  I'll show you tomorrow, ok?

Bram is de oudste, maar  ook de kleinste // Bram is the oldest, but also the smallest one
En Cees gedraagt zich nogsteeds als een kleuter! // Cees still behaves like a toddler!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen