zaterdag 19 november 2011

Hoera!!! Een AFFO!!!


Eindelijk klaar!!! Nou ja, eindelijk... klinkt alsof ik er erg lang over gedaan heb, maar ik ben er 1 september j.l. mee begonnen, dus dat valt nog wel mee he??  Maar wel blij dat ie af is hoor. Nu hij hangt vind ik hem ook wel leuk. Ik kan dat altijd zo moeilijk zien als ik er nog mee bezig ben en constant met mijn neus er bovenop zit. Maar nu, aan de muur, van een afstandje, vind ik hem best goed gelukt. 
Ook nog maar een klein stukje van de bies afmaken van de Convoy-quilt en dan is dat ook en duidelijk "eindelijk" een AFFO.  Daar ben ik in september van 2009 mee begonnen, dus dat is wel een andere zaak. Ik had hem vandaag ook af willen krijgen, maar zit nu dus al vanaf vanmorgen 11 uur met de hand te naaien en nu willen mijn vingers, ogen en schouder echt niet meer verder. Dat doe ik dus morgen. En dan kan ik me vol overgave helemaal storten op mijn R.T.I.Q (afkorting voor Road to Insanity Quilt, dan weet je dat voor de toekomst ook)  Heb ik zin in. Ik ga proberen om elke week 2 blokken te naaien. Met een beetje geluk en weinig pijn zou dat moeten lukken. Maarja, ik zeg dus wel "PROBEREN" he?!  
En nu....  Weekend!! 

2 opmerkingen:

  1. Het is echt mooi geworden. Had al een berichtje achter gelaten op je FB. Maar je wilt ook graag een reactie op je weblog, dus bij deze. Ga je nu aan een nieuwe quilt beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Bianca!
    Nice to meet you!!! Thank you for visiting! I came by your blog and did the English translation, but like you have written-it it does not work that well. LOL!!
    Tell me about your Fibromyalgia. What kind of medicine do you take? I am surprised to learn that illness is not spoken about in your country!
    I hope you keep saving to visit the U.S.! So much to see here! I would love to see your country, too :)
    Have a wonderful day! xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen