dinsdag 8 november 2011

Eindelijk begonnen

......  aan een mooie leren tas voor mezelf.  Gister in Zwolle een schitterend stukkie leer gescoord, die ik vorige keer al had zien liggen. Helaas is het geen hele huid meer, dus moet ik mn ontwerp een beetje aanpassen. Ook voor de zekerheid een stuk dikker tuigleer gekocht in dezelfde kleur, maar die hoef ik voor mn tasje niet te gebruiken.  Gister de delen al uit gesneden en vandaag ga ik daadwerkelijk de eerste delen lijmen en voorbereiden.  Dit is het stuk leer;
Aan de zijkant rechts kun je nog een stukje van het gladde tuigleer zien. Van die aardige man van de groothandel kreeg ik ook nog een zelfde stukje leer in een tint donkerder (met die bloemen dus) en daar ga ik denk ik een bijpassend portomonneetje mee maken.
Het tasje wordt iets anders als ik in mn hoofd had, omdat het leer dus niet zo dik bleek te zijn en ik nu de naden naar binnen ga maken. Samen met een mooie kwaliteit zwart leer gaat het best mooi worden denk ik.
Als ik vandaag een beetje opschiet en het naar mn zin is laat ik nog wel een foto zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten