vrijdag 11 november 2011

Buideltasje.

Na een lange, heeeeeele lange nacht (dankzij vriendje Zolpidem) werd ik pas om 12 uur wakker en voelde me gelukkig weer wat beter. Nog wel wat slapjes, maar stukken uitgeruster. Nog niet zo ver dat ik aan het schilderen wilde, maar even achter de naaimachien moest toch lukken. Weet je nog dat streepjes-geval die ik gister liet zien??  Die is nu een heuse tas geworden;

Ik vind hem zelf wel grappig, maar ik moet morgen even een iets smallere ketting kopen om er doorheen te doen. Deze 'loopt' niet lekker door de ringen heen. Maar verder wel leuk toch??  Dat kwastje met de hangertjes erin en ernaast ook zelf gemaakt trouwens.
Henk vond deze en die "cowboy"tas ook erg leuk. Vind ik toch altijd wel fijn als hij het ook leuk vind, al zegt hij dat altijd. Niet zo'n kritisch aangelegd mens, die Henk van mij.
Misschien dat ik morgen nog wel even aan die cowboytas werk, want ik geloof dat ik er uit ben hoe ik hem in elkaar ga zetten. 'k Moet alleen nog voetjes voor de bodem zien te vinden in zilver. Ik heb ze wel in brons, maar al het metaalwerk is zilverkleurig en ik hou ervan als alles klopt.
Nog een fotootje van Arie die net lekker bij me in de stoel lag.... Hij lag er zo lief bij..... (beetje fel door de flits, maar kon niet anders.)
Smoeltje he???  Dat zwarte ben ik dus, met mn rug tegen de ene leuning en mijn benen over de andere. En Arie wist zich nog net in dat hoekje te proppen. Echt een mama's-kindje hoor....

1 opmerking:

  1. Wat ben je op dreef met je tassen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Tja en die Arie, het is toch een genot als die zo naast je ligt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen