zondag 20 november 2011

Bi-lingual bloging = twee-talig bloggen

Vanaf vandaag ga ik dus maar tweetalig bloggen, om ook wat meer engelstaligen tegemoet te komen. Dat vertaal programma van Google slaat helemaal nergens op en de teksten zijn nog steeds onbegrijpelijk voor anders taligen. Dus, vandaar. Ik verontschuldig me hier wel alvast voor de onvermijdelijke taalfouten die ik zal maken, want engels spreken en engels schrijven zijn twee hele verschillende disciplines.



To all the english speaking visitors;  Welcome on my blog!!!
As of today I will be bloging bilingual, to accommodate the english-speaking readers. The translationtool from Google is not doing his job correctly and the text is still incomprihansible. So, that's why. I apologize in advance for my inevitable linguistic mistakes I will make, for English speaking and writing English are two very different disciplines. 
"Convoy" Truck-quilt made by a quilting-trucker....
Vandaag heb ik dan toch eindelijk de Convoyquilt afgemaakt! Yes!! Ik heb er nu dus meer dan twee jaar over gedaan, waarvan hij de meeste tijd dus in de kast heeft gelegen. Ja, ik schaam me diep. 
Of ik hem ga verkopen of niet ben ik nog niet helemaal uit. 
Nu kan ik dan toch echt gaan beginnen aan de Road to Insanity Quilt, afgeleid van de Nearly Insane natuurlijk. Ik heb alleen zelf alle blokken uit gekozen, alle 100!  EĆ©ntje heb ik af, nu de rest nog....

Today I finally finished my Convoy-quilt! Yes!! I have been working on it for over two years, of which he was in a closet for most of the time. I know, I'm very ashamed of myself. I still don't know if I am going to sell him or not.
Now, I finally can start for real with my "Road to Insanity" quilt, derived from the Nearly Insane design offcourse. But for my quilt I have choosen the blocks myself, all 100 of them. I finished one, just 99 to go....
"Road to Insanity" EQ-design

Geen opmerkingen:

Een reactie posten