zaterdag 26 november 2011

Blokjes en kerstsfeer.

Afgelopen dagen waren niet erg productief voor mij. Elke dag had ik een afspraak, waardoor de dagen in stukken werden gehakt. Gister had ik eindelijk eens helemaal niets. Ja, helemaal niets, omdat ik ben opgehouden met oppassen op mijn kleine vriendin. Ook hier moet ik me weer aanpassen aan dit onwillige lijf. Het werd gewoon te veel. Je zit nu eenmaal niet stil als je met zo'n klein ding de dag door brengt. Heb ik ook een beetje onderschat, maar nu de dagen kouder worden betekend dat voor mij meer pijn, nog minder slaap daardoor en zo krijg je een neerwaartse spiraal. Iets wat ik verschrikkelijk vind om aan toe te geven maar wel zal moeten.
The last few days were not very productive for me. Every day an appointment somewhere that cutting the day in pieces. Yesterday I had the day all to myself. Yes, completely empty, because I quit babysitting for my friends. Even with this I had to give in to this unwilling body. You simply can not sit still when you spend the day with a small child. It just became to much. I have to confess I underestimated the energie it took, but now the days are becoming colder, for me that means my pains are becoming worse, I sleep even less than I do now and I'm in a downward spiral...  I hate to give in to it, but I have to.
shoo fly
rocky road to California

Gister heb ik nog wel even achter de naaimachien gezeten. Dat eerste blokje heb ik gemaakt voor mijn RTIQ (road to insanity quilt) en nog vier blokken voor bereid. Dinsdag heb ik weer quiltles, dan kan ik daar lekker door werken. 
Yesterday I've sewn the block on the left, the second block for my RTIQ (road to insanity quilt) and made prepearations for four others. Thuesday I have my monthly quiltlesson and this way I can work on the blocks consecutively.

Gisteravond nog een paar grappige foto's gemaakt; Made some funny pictures last night;


Geen van allen vond het erg leuk.... Alleen Arie bleef rustig in zn mandje liggen. Dirk werd er gewoon rond uit sjagerijnig van en liep kwaad naar boven (kun je ook wel aan zn oortjes zien ;)) 
None of them liked what I did. Only Arie stayed in his basked. Dirk was downright angry with me and went upstairs (you can see by his ears how he felt ;))
Mijn held!! // My hero!!
Vandaag een beetje rustig aan doen, want vanmiddag hebben we een receptie. Heb een goed idee wat ik vandaag dus doe ==> lekker lezen.....

Today I have to take it slow, because late afternoon we have a reception. So my idea for today is this ==> reading! 

Allemaal een goed weekend en tot een volgende keer!
Have a good weekend and see you next time!

2 opmerkingen:

  1. ik vindt de foto van Henkie echt kerstkaart waardig. die zou ik gewoon laten afdrukken en rondsturen. heeft iedereen een vrolijke kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal in de kerstsfeer.....maar of iedereen dat leuk vindt? Wel toffe foto's zitten inderdaad wel een paar kerstkaarten tussen.
    Gaat het al wat beter, hoop het wel.
    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen