dinsdag 11 oktober 2011

Zwaar vermoeid maar zeer voldaan......

..... zit ik nu eindelijk uit te rusten van een dagje ploeteren. Ik ging in mijn hoofd een heel stuk harder en baalde geregeld van dit incompetente lijf, maarja, je moet roeien met de riemen die je hebt he?!
Ik dacht eerlijk dat ik met een paar uurtjes klaar zou zijn vandaag, omdat ik gister best veel gedaan had, maar ik ben toch nog weer tot half 6 bezig geweest. Nu hoeven alleen alle quiltboeken nog naar boven, maar m'n knieën willen echt niet meer. Ik geloof dat ik wel 10 keer de trap op en neer ben geweest en dat is dus echt te veel. Hoop nu maar dat Henk vanavond niet thuis komt, want dan krijg ik op mn kont van hem
 (krijg ik toch wel als hij dit leest ben ik bang...)

Nouja, zo ziet het er nu dus uit;



Je ziet, ik heb hard gewerkt he?? Onderste foto rechts zie je nog de delen van de hoekkast die ik dus uit elkaar heb moeten halen, omdat ie domweg niet meer paste. Jammer, want de manden die nu onderin de andere kasten staan paste daar juist perfect in. Jammer, maar helaas. Niks aan te doen.
Ook zie je dat er nog zat lege plek is voor de halve meter quiltboeken die nog beneden staan. En voor de stofjes komen er nog meer bakje bij, zodat elke kleur zijn eigen bakje krijgt. Zo zitten bruin en oranje nu nog bij elkaar in en ook zwart en blauw delen nog een bakje. Verder komen er nog grotere bakken bij voor de grotere lappen stof en voor stoffen die al voor een project zijn voorbestemd. En - waar het allemaal om ging natuurlijk - een compleet lege muur tegenover al deze kasten voor een echte designwall!!!  Yeah!!!!
Ook beneden is het nu weer heerlijk opgeruimd en is mijn boekenkast weer alleen boekenkast en geen uitdragerij van quiltspulletjes en stofjes.

Mijn naaihoekje blijft alleen hier. Hier zit ik lekker "erbij" als Henk thuis is, maar ook als ik alleen thuis ben, zit ik toch het liefst beneden. Tv aan en met een half oog mee kijken bijvoorbeeld, maar hier heb ik natuurlijk nog veel meer tafelruimte om me heen als boven, zonder dat ik de kattenkindjes van tafel moet sturen ;-)))

Nu lekker met de pootjes omhoog en vanavond alleen nog tv kijken, een lekker glaasje Bailey's als beloning en dan lekker op tijd naar bed.
En ja hoor.... tewijl ik aan het afronden ben, komt Henk binnen....  Ojee..... * giechel *

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen