zondag 23 oktober 2011

Voor Yvon; een stem voor Verdi.

Even een berichtje van een mede-blogger/quilter overgenomen; Help je haar ook een mooi fototoestel winnen??

Stem je ook op mijn foto?

Mijn vrouwtjeheeft deze foto ingestuurd voor een fotowedstrijd. Het thema van de wedstrijd is:
GENIETEN.

En ze zegt dat ze van deze foto  zo kan genieten omdat het mij (VERDI) laat zien nadat ik weer helemaal ben bijgekomen van een ernstig ongeluk en  weer heerlijk langs het strand kan rennen.
Daarom mijn vraag aan jullie: Wil je a.u.b. stemmen op deze heerlijke foto van mij? Misschien wint het vrouwtje dan een hele mooie camera en kan ze nog mooiere foto''s maken.

Je kunt stemmen door op DEZE LINK te klikken. Rechts kun je dan stemmen.

Bedankt!!!!!!!
VERDI


Dit is voor Yvon, help je haar winnen?? Thanxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen