maandag 10 oktober 2011

Video's, boeken en stof, veel stof.....

Gisteravond heb ik een voorzichtig begin gemaakt met het leeg halen van het kleinste slaapkamertje. Vijf (!) verhuisdozen vol met videobanden heeft Henk al voor me naar zolder gebracht. Daaronder ook twee komplete series van Star Trek, samen al goed voor 170 banden!  Wie zou zoiets nou nog willen hebben??? De kringloopwinkel wil ze zelfs niet meer hebben....
Nouja, vandaag ga ik alleen verder. Ik wil graag alle boekenkasten aan 1 kant van de kamer hebben, zodat de andere muur "design-wall" kan worden. En die boekenkasten worden dan de plaats waar ik al mijn stofjes neer kan zetten. Tot nu toe heb ik al mijn stofjes beneden in de boekenkast staan en het begint nu zo'n rommel te worden dat ik me blauw erger aan de troep. Dus, het kleine kamertje wordt dus gewoon mijn 'atelier' zeg maar.
Dit zie je als je het kamertje in komt, al zijn de dozen nu dus weg.
Twee bijna-lege boekenkasten die straks de stofjes en quiltboeken gaan herbergen.
Dit is de ander kant van de kamer, gezien vanaf het raam zeg maar. 

Ik ga vandaag voor ik begin en vanavond als ik ophou wel wat betere foto's maken, zodat je het kamertje wat beter in kan schatten. Het is maar een klein hokje, maar groot genoeg voor mij.

Nog wat anders trouwens. Ik heb besloten om - voor ik die enorme grote sampler-quilt ga maken - eerst een andere ontwerpje van me uit te werken in een echte quilt.  De " Logcabin Bearpaw" zoals ik m noem. In rood en wit. Deze wordt ongeveer 90 bij 90 cm worden, dus een leuk formaat voor een wallhanging.
Pas als ik het 'quilt-atelier' af heb ga ik stofjes kopen én ik moet eerst mn glas in lood quilt afmaken. Ook moet ik de vrachtwagenquilt nog afbiezen en twee mini-quiltjes doorquilten.

Nou, je ziet, zat te doen dus en nu ga ik dan ook maar wat doen. Computer uit en mag niet eerder aan als vanavond na het eten. Oh, ik kan zo streng zijn voor mezelf ;-)))

1 opmerking:

  1. Ziet er veelbelovend uit. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen