donderdag 13 oktober 2011

Verplicht rust...

Tja, als je dan twee dagen achter elkaar te veel doet, krijg je op je kop. Is het niet van je man dan wel van je eigen lijf....  Gister en vandaag dus verplichte rust, al kon ik me er vandaag ook niet echt aan houden. Moest echt even naar het dorp nog wat van die plastic bakjes voor mn stofjes halen. Gewoon van de Hema. Laten ze nou toch helemaal op zijn!!!  Dus dan maar even door naar Epe, kwartiertje verder op. Ook weer naar de Hema, even langs Hunkemöller, nog even bij de M&S gekeken. Gevolg; half Epe door met 4 grote tassen en mijn nauwelijks-herstelde-knieën weer te veel laten doen. Maar het ergste komt nog!! Ik kon niet slagen voor stofjes!!!!  Aaaaaaaahhhh!!!! Ik ben echt Nog Nooit met lege handen uit een quiltwinkel gekomen!!! Echt Nog Nooit!!! En nu???  Nouja, vandaag dus niks meer en ook morgen nog maar een dagje rust houden. Misschien volgende week naar Den Dolder?? Of es gek doen en een nog nooit bezochte shop opzoeken??? Iemand nog een goed idee???


Nu maar rustig zitten met de pootjes omhoog en m'n vrachtwagenquilt afbiezen. Nog een klein ontwerpjes wat ik gister maakte voor onze schouw;

1 opmerking:

  1. Just saying HI. We saw your comment on CCL Carm, and thought we should drop in on you.

    There seems to be a problem with the Google Translate widget in your sidebar. Not sure if the problem is on our end or yours, but we thought we'd let you know.

    BeantwoordenVerwijderen