maandag 17 oktober 2011

Top is af, op naar de volgende ronde!

Vandaag de top van mijn Glas-in-lood-quilt af gemaakt. Nu is hij klaar om (na een strijkbeurtje) gesandwicht  te worden en dan kan ik gaan quilten. Ik moet nog wel een naam verzinnen, zodat ik zijn etiket kan laten drukken, maar daar kom ik vast wel op tijdens het quilten.
Als hij gequilt is, bies ik hem af met dat grijs/zwart, zodat hij zijn finale loodrandje krijgt langs de buitenste hardrose rand. 
Weer een klus plat die ik te lang had uitgesteld. Nu nog beslissen of ik morgen zal gaan sandwichen of naar Den Dolder zal rijden om rode stofjes te zoeken. 
Voor al die lieve lezers die met allerlei tips kwamen voor mijn rode-stoffen-jacht; heel erg bedankt!! Heb nog zo veel quiltwinkels NIET bezocht, dat ik de aankomende jaren nog genoeg nieuwe plekken kan ontdekken.
Het was trouwens niet zo dat ze bij de Naaidoos niet genoeg rood hadden hoor. Ik denk juist te véél, want ik kon geen beslissing nemen en om 2 tinten rood bij elkaar te krijgen viel niet mee. Ik ben erg zeikerig wat mijn stof-keuzes geld; dat wat ik in mijn hoofd heb, zit zo gezegd niet in mijn kont....  Ik blijf net zo lang doorgaan tot ik vind wat het meest in de buurt komt. En met zo veel verschillende tinten rood is dat heel moeilijk. De ene is te "koud" en de andere te "oranje" en ga zo maar door. Ik ben geen makkelijk mens hoor, ook niet voor mezelf. ;-)))  Maar ik ben er van overtuigd dat het me lukt....... Is het niet vandaag, dan wel morgen.
En kijk es hoe relaxd het hier is nu; mijn vier kattenkinderen zo maar allemaal aan het slapen in de krabpaal.

2 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend geworden met heel veel uitroeptekens!!!!!!!
    Grappig die poezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We love that climbing/scratching tree. All kinds a places to snooze and stretch.

    BeantwoordenVerwijderen