dinsdag 25 oktober 2011

Rood, rood en nog eens rood.....

Weet je wel hoeveel verschillende kleuren en tinten rood zijn?!

Vanavond mijn eerste quiltavond van het seizoen weer gehad. Les kan ik het niet meer echt noemen, we werken elk aan een eigen project, hier en daar bijgestaan of bekritiseerd door Aagje, de lerares. Ik denk dat dit ook wel het laatste jaar is dat ik deze avonden volg. Thuis doe ik meer in een uur dat daar in 2,5 uur ;-)
Workshops zal ik altijd wel blijven volgen, gewoon, om mezelf uit te blijven dagen en nieuwe technieken te leren. Nouja, vanavond dus. Vanavond ben ik officieel begonnen aan mijn "Road to Insanity"-quilt. Welgeteld 1 blok gemaakt (dat bedoel ik dus....)

Omdat ik toch wel veel donker rode stoffen heb, maar weinig helder rood heb ik er daar gelijk wat van ingeslagen.

Ik had vanavond ook die 'design-wall'-flanel mee willen nemen, maar die waren helaas al weer op. Ik denk dat ik maar even bij de groothandel kijk.
Oh, nu ik daar toch over begin (oja? ja)  er zijn wat probleempjes op mijn site met betalingen. Ik weet niet hoe lang dat al zo is, maar werd er vandaag door een klant op geattendeerd. Wat er nu precies mis gaat weet ik niet. Ik ben er vandaag de hele dag mee bezig geweest, maar ik krijg het nog niet helemaal voor elkaar. Daar moet ik dus hulp voor inschakelen.  Mocht je dus wat willen bestellen, doe me dan een mailtje en dan handelen we het gewoon op die manier op. Sorry voor het ongemak, ik hoop dat het snel weer goed is.
Nou, ik ga maar es even lekker douchen en naar bed. Weltrusten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen