maandag 3 oktober 2011

Rood, Blauw en Paars

Dat zijn de kleuren waar ik mijn samplerquilt nu in heb gemaakt. Ik vind ze alledrie wel wat hebben, al moet ik eerlijk bekennen dat paars en rood meer "mijn" kleuren zijn. Blauw wordt ook erg veel gedaan, dus heb ik dat voor het effect ook eens geprobeerd.  Wat vind jij????




Laat je een reaktie achter met je keus??? Ik wil gewoon eens turven welke kleur het meest populair is. Of heb je misschien nog een suggestie voor wat anders?? Misschien een deel rood en een deel blauw???

Nog een edit na een half uurtje; Wat vind je van deze dan???



Zal niet iedereen aanspreken, maar ik werk nu eenmaal graag met zwart. Ik vind de kleuren dan vaak beter tot hun recht komen. Wit maakt het al snel flets en gewoontjes vind ik.    Ik zeg dus niet dat dat zo IS, ik zag dat ik dat VIND....  even om duidelijk te maken en anderen niet voor het hoofd te stoten..... 
Nou, laat maar es weten wat je er van VIND, jouw eigen mening dus!!! En niet bang zijn mij te beledigen, het zijn maar probeerseltjes..... 

2 opmerkingen:

  1. Meestal ga ik voor rood omdat rode quilts beter bij de inrichting van mijn huis passen. Op dit moment ben ik echter bezig met een blauw-witte quilt ("Grietje"). Het duurt te lang om uit te leggen waarom ik naar deze kleur overgestapt ben. Ik heb daar meerdere logjes over geschreven, maar helaas, die staan allemaal op weblog.nl en zijn nog steeds kwijt...
    Om kort te gaan, aan mij heb je niks want ik VIND zowel rood als blauw mooi. Als ik hier zou moeten kiezen, ga ik op dit moment voor de blauwe met donkere achtergrond.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook erg van rood. In dit geval vind ik de quilt met wit en rood meer leven dan die met zwart en rood...

    BeantwoordenVerwijderen