vrijdag 7 oktober 2011

Pot thee, goed boek en veel regen.....

...... dat is mijn idee van een heerlijke ontspannen middag.
Ik ben op het moment weer heerlijk in een lees-periode gevallen en vanmiddag in 1 ruk "The Winding Way Quilt" van Jennifer Chiaverini uitgelezen. En nog in het engels ook. Heerlijke boeken vind ik dat en dit deel heb ik begin van de week binnen gekregen. Het boek ervoor was ook al zo snel uit, ondanks dat ik dacht er langer over te doen doordat hij in het engels was...  Niet dus, gaat net zo snel. Nu dus zo even op bol.com de volgende delen bestellen. Eerst "a Quilter's Holiday" en daarna gelijk door met "the Aloha Quilt".  Ja, ik weet dat er nog 1 tussen zit, maar die boeken die in het verre verleden spelen sla ik nu even over, ik wil door met het verhaal van nú. En in november komt de allerlaatste uit "the Wedding Quilt" en dan ben ik dus eindelijk bij....  Ik hoop wel dat dat het niet echt het laatste boek is trouwens, want ik vind het een heerlijke serie. 

Oh, bedenk met net nog wat. Gister schreef  ik toch dat ik niet dacht dat het woord 'opleuken' goed nederlands was??  Nou, dat is het dus wel, het staat echt in de Dikke van Dale!!
Zo, dus nu ga ik naar Bol, mn boeken bestellen en dan maar es wat doen..... stofzuigen, strijken of iets anders om me wakker te houden. Heb mn middagdutje gemist - ja, echt, dat doe ik soms - en moet even actief worden om niet hier ter plekke in slaap te vallen nu. Misschien slaap ik nu vannacht dan een keer door....


1 opmerking:

  1. Lekker hè, die boeken. Ik heb ze allemaal in het Engels en ben ook "een verslaafde". De boeken die in het verleden spelen zijn anders, maar zeker niet minder leuk. Ik lees ze graag en heb daardoor veel over de slavernij geleerd. De manier waarop Jennifer over die tijd geschreven heeft zorgt ervoor dat je blijft lezen. Deze boeken zijn echt niet saai, maar gewoon mooi én interessant.
    Veel leesplezier en een fijn weekend!

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen