zaterdag 29 oktober 2011


 


Even een tassen-parade. Gister wat foto's genomen van de tassen die ik tot nu toe gemaakt heb, zodat ik ze eindelijk op mijn site te koop kan zetten. Die laatste trouwens niet, want daar ben ik niet helemaal tevreden over. Ik had de voering donkerder moeten maken, of in elk geval de bovenste rand. Ook vind ik het hengsel te lang. Ik denk dat ik hem maar weer los haal en opnieuw doe. 
Dit patroon heb ik overgens zelf in elkaar geflanst van een voorbeeld-tas die onze lerares mee had genomen. Ze had daar dus geen patroon van, maar na een beetje meet-werk kon ik dat zelf wel bedenken. Dit patroon ga ik ook gebruiken voor een leren tas. Maar om het uit te proberen heb ik hem dus eerst in stof gemaakt. Om zo maar een mes in een mooi stuk leer te zetten vond ik een beetje eng.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen