woensdag 5 oktober 2011

Dierendag vergeten!!

Voor het eerst in járen ben ik vandaag (nouja, gezien het tijdstip gister dus) helemaal vergeten dat het dierendag was! Niet dat het me kwalijk werd genomen door mijn jongens maar toch....  Wat mijn jongentjes betreft is het hier álle dagen dierendag, want mijn hele dag en groot deel van mijn leven draait om hen! Het eerste wat ik smorgens doe is die kattenkindjes eten geven. Pas daarná ga ik voor mezelf zorgen. Ik schuif op in bed zodat alle jongetjes lekker kunnen liggen.
Ter ere van de afgelopen dierendag plaats ik daarom een paar van mijn favoriete foto's van 2 lieve beestjes; een kat en een bevriende ree. Elke ochtend komt de ree in de tuin even dag zeggen tegen zijn vriendje de kat. Dit gebeurd ergens in Oregon USA.




Zijn dat leuke foto's of niet?! Vooral die derde, dat die gekke kat zn vriend gebruikt als klimpaal! Heerlijk. Misschien vind ik het des te leuker omdat die kat zo op onze Cees lijkt en ik Cees hier dus absoluut nooit toe in staat zie om zoiets spannends te doen. Onze Cees is een Dappere Dodo, een Held op Sokjes zogezegd.

Nou, dat was mijn bijdrage weer voor vandaag. Morgen (eigenlijk vandaag dus) heb ik mijn eerste les in Arnhem voor een tassen-maak-cursus. Echte (hand)tassen van leer dus. Ik ben heel benieuwd of ik het leuk ga vinden en of ik het kán. Met leer werken is natuurlijk heel iets anders dan met stofjes werken en ik weet niet of ik iets aan mijn naai-kennis zal hebben met deze cursus. Ik zal vanavond of donderdag natuurlijk verslag doen hier, als het lukt MET foto's natuurlijk.

Nu ga ik nog even wat blogjes lezen die ik vanavond heb ontdekt - natuurlijk van mede-quilters - en dan ga ik nog maar weer een poging doen om nog wat uurtjes te slapen.

1 opmerking:

  1. Wat een schattige foto's!!!! En inderdaad jouw kattenkindjes zijn droppies!!!! Via Via (zo gaat het meestal) kom ik op je blog! Je hebt al heel wat gemaakt!!! En ook heel wat meegemaakt! Dapper zoals jij je er doorheen slaat!!! Ik kom zeker nog eens terug!!!!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen