maandag 10 oktober 2011

Alleen nog maar stoffig....

Allemachtig, wat kan een mens een zooi kwijt in een kleine ruimte!!!  Ben de hele middag bezig geweest in het kamertje, maar tot nu toe nog weinig verbetering gezien;


Mozes, wat een zooi!!!  Het was een paar keer echt zo chaotisch dat ik niet meer wist waarom ik dit ook alweer aan het doen was. Pfffff.  En vooral dat sjouwen met grote kasten brak me op. Had dit beter van het weekend samen met Henk kunnen doen. 

Nouja, de kasten staan nu. De hoekkast was toch iets te groot om kwijt te kunnen. Ik kwam net 5 cm te kort. Jammer, maar dan maar niet hoor.
Ik heb net de deur achter me dicht getrokken, want ik was bek-af. Morgen ga ik eerst dus die hoekkast uit elkaar halen - scheelt weer een sta-in-de-weg - en daarna alle kasten inruimen. Ook een doos klaar gezet waar alles in gaat voor de kringloopwinkel en een doos voor de container. Rigoureus opruimen dus! Daar houd ik van!!!  Ik hoop het morgen dus ook klaar te krijgen.

 
Dus, nog even geduld, hopelijk volgen morgen wat mooiere foto's....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen