donderdag 1 september 2011

Weer opnieuw beginnen.

Na meer dan 3 jaar een blog te hebben bijgehouden op webstreepjelog, begin ik vandaag een nieuw blog hier, bij Blogger. Eerstgenoemde blog-host is nu al meer dan een week off-line door een verhuizing, wat ik echt onacceptabel vind. Vandaar deze stap. 
Dit houdt alleen wel in voor mij dat ik al mijn vaste volgers hier moet zien te krijgen én dat al mijn vorige berichten nu weg zijn.  Raar idee, want ik heb daar veel gedeeld. Wanneer mijn oude blog weer online is zal ik proberen veel hier naartoe te halen, maar waarschijnlijk is dat een onhaalbare zaak. 
Een hele frisse nieuwe stap, maar soms moet je keuzes maken. 

Vandaag begint voor mij ook het nieuwe quiltseizoen. Een glas-in-lood-quilt wordt het eerstvolgende project. Hiernaast het ontwerp waar ik voor heb gekozen.  Afgelopen week heb ik ook eindelijk mijn hortensia-quiltje afgemaakt, een cursus welke ik 2jaar geleden al volgde maar nooit heb afgemaakt door ernstige slaapproblemen. Vorig week zag ik een andere versie hangen bij Liesbeth van Atelier Hestia. Zij quilt al mijn grotere quilts door op een longarm machine.  Oja, het quiltje nog even laten zien??
Hij is 40 bij 40 cm, dus niet erg groot, maar ik vind hem zelf wel goed gelukt.

Nou, mijn eerste berichtje is een feit. Raar hoor om weer aan een andere manier van bloggen te moeten wennen (heb vooral nogal ruzie met de foto's hier) maar alles went, toch?! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen