donderdag 29 september 2011

Slaaptekort en opvliegers....

.... die twee horen helemaal bij elkaar wat mij betreft. Hoe moeier ik ben, hoe vaker (en heftiger) de opvliegers komen. Na twee nachten nauwlijks slapen en vanmiddag een quiltles, was het de hele terugreis 1 grote opvlieger! Zelfs een airco op 18 graden zetten heeft dan totaal geen zin meer. En het ergste, ik rij dan ook echt als een idioot. Op een gegeven moment was het net of ik even buiten mezelf trad en naar mijn eigen gedrag zat te kijken. Ik bloosde ervan........





De quiltles had vandaag ook weinig productiefs over zich wat mijzelf aangaat. In die twee-en-een-half uur heb ik minder gedaan dan wat ik normaal in een half uur thuis doe... Hiernaast is zoals hij er nu bij hangt....

Ik heb nu wel eindelijk de ringen in mijn Half Ronde Tas en kan ik de hengsels eraan maken. Dat doe ik morgen, nu echt nergens geen zin meer in. Ook met de glas in lood quilt heb ik wel geteld 4 loodlijntjes gezet.... Pfffff, waardeloos.
Wel een ontiegelijk mooi stofje gescoord voor een quilt die ik voor mijn zusje wil maken. Het ontwerp heb ik nog steeds niet, maar ik heb al meerdere stoffen gekocht omdat die "het" helemaal zijn.
Nu maar hopen dat mijn zusje hem ook mooi vindt. .....
(en anders vind ik er altijd wel een andere bestemming voor hoor.... ;-))

Nouja, een niet zo goed besteedde dag dus. Maarja, de hele week al druk geweest en een hoop werk verzet, dus zo'n dag als vandaag mag dan ook wel een keer he??

Morgen weer een ochtend oppassen bij mijn kleine vriendinnetje. Hopelijk is ze wat beter te pas als vorige week. Toen was ze ziek en deed niks als huilen. Gut, wat voelde ik me machteloos tegen zo veel verdriet en dikke tranen.  Kon zo meedoen....
Nou, fijn weekend, geniet van het heerlijke nazomer-weer en tot de volgende ronde!!

1 opmerking:

  1. Hoooi!!

    goeie keuze die stof hoor! super mooi!
    en als je weer is zo verhit in je auto zit...zet m dan ff aan de kant ofzo, niet als een idioot gaan rijden dus he!
    rustig aan en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen