dinsdag 6 september 2011

Pffffffff, moe, moe, moe.......

Gistermiddag had ik nog het gevoel dat ik wel een winterslaap zou willen houden. Zo moe en lusteloos, dat ik in elk geval een stille week wilde. Vooral om ook energie voor aankomend weekend te hebben.
En toen begon vandaag. Weer meer dan de halve nacht wakker gelegen dus niet fit. En toen wilde mn haar niet zitten. Dus de kapper gebeld waar ik vanmiddag om half 5 terecht kon. En toen kreeg ik een mailtje dat mijn vrachtwagenquilt klaar was. Dus de quiltster gebeld en een afspraak voor half 2 gemaakt. En ik bedacht dat ik dan toch al druk zou zijn, dus ook nog wel voor Henk langs de Intratuin in Barneveld kon gaan om daar zijn geliefde Duivels Mosterd te halen die bijna op is.

En nu ben ik net thuis en nog moeier dan ik de dag begon. Ja, tsss, logisch zou je zeggen, natuurlijk, maar ik dacht niet dat ik me NOG moeier kon voelen. 'k Heb de laatste tijd weer veel last van dit lastige lijf (lastig komt dus ook van last) en sta er nog steeds van te kijken hoe moeilijk ik het daar mee heb. Ik weet dat het niet "gezellig" is om het daar over te hebben, maar het is mijn leven. Veel mensen - ook diegene die me na staan - hebben geen idee hoe ik me voel. Hoe moeilijk ik het soms heb met mezelf. Hoe somber ik de toekomst zie. Alleen diegene die hebben wat ik heb kunnen dat weten. Dat is natuurlijk met alles zo, maar vooral pijn en vermoeidheid laten zich niet uitleggen. Ik kan het wel omschrijven, maar dat is nog maar een benadering.
Nouja, voor vandaag hou ik het dus voor gezien en kruip zo met een boek in bed. Die leuke tv-programma's neem ik wel op, want ik kan de tv gewoon even niet verdragen.
En morgen zien we wel weer verder.......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen