woensdag 14 september 2011

Oud nieuws.

Nou, ik had niet gedacht dat het nog zou gebeuren, maar mn oude blog is weer on-line. De oude link werkt niet meer, want het adres is nu zonder tussenstreepje bij weblog, dus wieltjes.weblog.nl.  Zonder foto's of zij-menu's, maar dat maakt niet zo veel uit. Ik kan daar ook nog niet schrijven, maar ben vandaag wel begonnen de tekst van oude berichten te kopiĆ«ren en hier, op mijn nieuwe blog, ze terug te plaatsen. Ik weet niet of ik straks misschien op een makkelijkere manier de inhoud van de oude naar de nieuwe kan migreren, want om nu drie jaar van bloggen berichtje voor berichtje te kopiĆ«ren en de foto's erbij te zoeken gaat met toch wat te ver.
Dank je wel Weblog.nl !!! (NOT!!!)
Dus, als je oude berichtjes na wilt lezen, kan dat dus weer. Elke dag hoop ik 2 of 3 berichtjes hier te krijgen, maar er gaat veel tijd in zitten, dus hang me er niet aan op alsjeblieft.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen