dinsdag 27 september 2011

Lood leggen valt niet mee....

Na een halve dag loodlijntjes strijken gisteren, kon ik vandaag eindelijk even doorgaan met de quilt en de lijntjes daadwerkelijk opnaaien. Alhoewel het geen makkelijk werk is, is het wel erg leuk om te doen. Elk nieuwe loodlijntje geeft weer wat extra's aan de top. Ik ben vandaag veel te lang doorgegaan, dus morgen slaap ik lekker uit denk ik, voor wat extra puf om morgen door te gaan. Zo ver ben ik nu;
Lijkt al heel wat he? Maar het moeilijkste - de bloemen - moeten nog, dus zal het morgen niet zo hard gaan denk ik. Als het wel lekker loopt kan ik donderdag misschien al wel gaan sandwichen. Maar we zien wel, ik vind hem zelf wel leuk worden geloof ik. Maar ik spreek pas een oordeel uit als hij helemaal af is ;-)))

1 opmerking:

  1. Bianca, het wordt steeds mooier. Je hebt prachtige stoffen gebruikt en ik vind de kleuren schitterend!
    Je kunt keigoed lood leggen ( zonder "het" voor en "je" achter lood, maar dat moet je vooral ook niet gaan leren, goh wat ben ik grappig, tssss....)

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen