donderdag 29 september 2011

Insomnia....

Sinds half 3 vannacht weer beneden. Slaap de laatste juist redelijk goed, maar vandaag wilde het niet lukken. Dus Cees en ik hebben maar een beetje op internet gesurfd, leuke foto's van katten kijkend. Je moet toch wát?














Je ziet dat vooral slapende katjes het bij ons goed doen. Zo schattig en sommige houdingen heb ik ook geregeld gezien bij die haarballen van mij....
Ceesje ligt ondertussen half te slapen op de armleuning van mn stoel, dus die ga ik maar es in bed stoppen. En ik kruip er zelf ook maar effe bij nog. Morgen.... eh..... straks quiltles en ik moet wel een béétje fit overkomen. Ben vandaag.... eh..... gister dus redelijk ver gekomen met de glas in lood quilt en kan op les de laatste loodjes (haha) leggen. Natuurlijk blijf ik foto's plaatsen van de voortgang van die quilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen