dinsdag 2 augustus 2011

Verf en kattenpootjes.

Vandaag dan EINDELIJK de achtergevel geschilderd. Dat stond al zeker 3 jaar op het programma, maar telkens kwam er wat tussen, had ik geen zin of geen puf of het weer werkte niet mee.  Vandaag was het eindelijk eens goed warm, had ik redelijk puf en omdat we dus gisteravond alles al geschuurd hadden MOEST ik nu wel…  Ben vanmorgen om 11 uur begonnen en was pas om 5 uur klaar.  Ik heb wel wat pauzes gehouden hoor, want zo lang achter elkaar staan en schilderen hou ik niet vol. Maar, ik ben klaar.  Eh…. nouja, nog niet helemaal eigenlijk…..  de deuren moeten nog, maar dat is allemaal recht toe recht aan. Misschien doe ik dat straks nog, maar anders morgen. 
Doordat ik de buitendeuren open moest hebben, waren de jongens lekker de hele dag buiten. Heerlijk vinden ze dat, alleen Dirk had het na een uurtje wel weer gezien en is weer lekker naar boven gegaan…. (gek joch, snap je nou zo'n beestje?!) Vooral Bram en Arie vinden het heerlijk buiten;









Smoeltje he, die laatste?  En die ene met Bram en Arie kont aan kont?? Net Yin en Yang of niet??  Cees kwam er ook nog even bij, maar voelt zich niet zo dapper in de achtertuin en blijft liever op het kleine terras bij de tuindeuren. 
Nouja, ik heb mezelf vandaag in elk geval weer even nuttig gemaakt en een klus geklaard die veel te lang bleef liggen. Nu maar even bijkomen en een koud wijntje pakken denk ik.
Oja, die kattenpootjes in de titel?  Die staan nu dus in de drempel gestempeld!! Alle vier hebben ze er een keer boven op gestaan….. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen