vrijdag 5 augustus 2011

Meer van hetzelfde

Ja, ik weet het, misschien een beetje een overdaad aan kattenfoto's ondertussen, maar het zijn nu eenmaal mijn kindjes. 
Moet je nu zien wat ik vanmorgen nog net kon vastleggen;
Dirk, die ik nog net achter uit de tuin zag komen. Die stiekemerd durft dat dus best! En nu ik hem blijkbaar "betrapt" heb, kwam hij de hele dag door dus ook gewoon daar op het terras….
Dit is ook een favoriet plekje van hem. Misschien zijn de stenen te koud aan zn kontje??
Beetje bewogen foto, maar wel één waar ze alle vier op staan, wat op zich al uniek is. Alhoewel het me even later nog een keer lukte;

Hier het uitzicht vanaf het kleine terras naar de grote. Achterin zie je Arie (onder de tafel) en Bram (onder de stoel) zitten. 
Ondanks dat het de hele dag heeft lopen dreigen bleef het toch droog en hebben mn kereltjes de hele dag buiten kunnen zijn. Geweldig vinden ze dat. En ik ook, want dan zijn ze zo uitgeteld dat ze ook de hele nacht zullen slapen en niet gaan lopen klieren. Oja, net nog dit gefotografeerd;
Charmant he??? Zal wel lekker liggen zo denk ik….  Kan Cees ook zo leuk;
Henk gaat vanavond met zn maatje naar Lopik, waar een vrachtwagen-meeting is, allemaal mooie glimmende machines met hevig gebrul. Ik zou ook meegaan als ik niet zo'n enorme hoofdpijn had. En 1 keer in de week in een rolstoel ergens mee naartoe vind ik ook wel genoeg trouwens.  Oja, nog een fotootje van Stacey en mij (in rolstoel als je goed kijkt) op Assen;
Lekker samen aan een cola-sleutel sabbelen. Lekker ding he?  Die wordt volgende week alweer 1 jaar!!! Stacey dus…. niet die colasleutel….. ;-) ))
Morgen gaan Henk en ik naar het Concertgebouw in Amsterdam. Een muziekvoorstelling zien van Ilse de Lange, Alain Clark en Wibi Soerjadi. Henk zn maatje had die tickets dus, maar had er niet zo'n belang bij en wij vinden vooral Ilse de Lange erg goed. Dus, zondag volgt verslag natuurlijk. Nu naar bed!! (eh… eerst een paar wijntjes en een lange douche…)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen