donderdag 18 augustus 2011

Tassen, auto's en glas in lood

Gut, alweer bijna 2 weken niets gepost zag ik. Maarja, het weer is weer effe anders nu, de jongens doen niks dan slapen en ik niks dan wakker liggen. Weinig puf dus, maar me mentaal aan het voorbereiden voor drukkere tijden. 
Over 3 weken gaan we weer lekker spelen met onze Blitz in F├╝rstenau Dld. met de VPC, de Vitara Ploeter Crew…. Zie ik erg naar uit en de Blitz is er ook helemaal klaar voor. Maar, de week ervoor heb ik mijn eerste quiltles alweer. Dit keer eerst een korte cursus van drie dagdelen om een glas-in-lood-quilt te maken. Wil ik al heel lang en het ontwerp ligt al klaar. Dan pas in oktober gaat de "gewone" quiltles weer beginnen, waar ik aan van alles en nog wat kan klooien. (dit  is trouwens zomaar een glas in lood ontwerpje, niet die ik ga gebruiken) 

Ook heb ik me opgegeven voor een cursus Tassen van leer maken. Is in totaal 10 dagdelen, om de week in Arnhem. Ben nu al ideeen aan het uitwerken voor een ontwerp. Lijkt me heel leuk om te doen en op de cursisten-foto's die ik heb gezien zag het er echt uit als een proffesioneel gemaakte tas. Heel mooi afgewerkt enzo. Leuk om weer nieuwe dingen te leren en jezelf te blijven ontwikkelen. 

1 opmerking:

  1. Ik ben op zoek naar een beschrijving voor het maken van een glas in lood quilt. Is dit ergens op het internet te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen