zondag 31 juli 2011

Hieperdepiep..... HOERA!!!

Hieperdepiep……  HOERA!!!  Arie en Bram zijn jarig en alweer 9 jaar!!! Ze hebben net getrakteerd met kattensnoepjes en vanavond eten we pannenkoeken.
Arie wil niet weten dat ie jarig is en Bram voelt zich nog veel te jong om 9 te zijn! Officiël zouden ze nu dus zgn. 'senioren' zijn, maar dat wil er bij ons nog niet in hoor! (ja, Arie af en toe wel, de oude mopperkont, maar dat zeggen we niet hardop dat ie het hoort) 

Ook een apart gevoel vandaag voor mij, een dag na een lange dag uit met mn lief. Gister om 7 uur gingen we thuis weg naar het Truckstar Festival in Assen en 's avonds om half 8 waren we pas weer thuis en ik had geen pijn. De hele weg naar huis had ik zo'n gevoel van " ik mis iets, ik vergeet wat" maar dat was dus gewoon raar om na zo'n lange dag geen pijn te hebben. Heel typisch als je dat al meer dan 10 jaar wél hebt gehad…. 
We hebben een hoop mooie machines gezien, een hoop bekenden gesproken en heel wat kilometers gemaakt. Ik dus voor het eerst in een rolstoel en Henk duwend. Ik zo koud als een botje, Henk warm van al dat duwen…. Heb wel een paar moeilijke momentjes gehad, maar aan het einde van de dag was ik blij dat ik dus helemaal geen pijn had. Wel knap stijf van het zitten in die kou (was iets van 15 graden met een ijskoude wind) maar dat is na een paar wijntjes weer helemaal overgegaan. 




 Ja, ik ben blij dat ik weer eens mee geweest ben. 'k Ben ook blij dat ik in een rolstoel mee geweest ben, al is het niet makkelijk zo'n stap te nemen (wat mensen ook denken, het is verschrikkelijk zo'n stap te moeten maken!) Volgende keer wil ik proberen of ik misschien een scootmobiel of iets derlijks kan lenen of huren. Dan voel ik me waarschijnlijk iets minder gehandicapt en ben ik zelfstandiger.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen