vrijdag 22 juli 2011

Dilemma's en bossen haar.

'k Zit al een poosje tegen een dilemma aan te hikken. Volgend weekend is het Truckstar Festival en ik ben al een poos niet mee geweest. Gewoon, omdat ik al dat lopen niet meer kan. Nu heb ik een keus; wéér thuisblijven of met een rolstoel méégaan. Hier en daar wat meningen gevraagd en natuurlijk zegt iedereen dat ik gewoon die rolstoel moet nemen en weer lekker meegaan! Maarja, die stap he?! Weer een stap achteruit, weer een stukje normaal leven in moeten leveren door dit pokkelijf….  Maarja, altijd maar alles moeten missen begin ik ook knap zat te worden. Dus waarschijnlijk huur ik toch die rot-rolstoel en ga ik mee. Weer een dagje uit zonder daar een hele week pijn voor te moeten lijden lijkt me ook wel es lekker. Heb ik al in geen 10 jaar meer gehad…….
Om het hier weer even luchtiger te laten worden; foto's van een lekkere kam- en knuffelpartij met mijn kattenkindjes….


We noemen dit ook het knuffelkleed. Zo gauw ik hier ga zitten, zijn ze alle vier binnen een paar tellen bij me. Heel apart. Cees (die blonde) is er tegenwoordig al de eerste bij. Sinds kort, want daarvoor wilde hij nooit gekamt worden. Dirk (die grijze) heeft het altijd al het meest heerlijke gevonden wat er is . Van hem komt ook zo veel af, dat je er bekant een nieuw katje mee zou kunnen bouwen. Bram (bij mn voet) ligt er eigenlijk meer voor de mooiigheid bij, want daar komt nauwelijks wat vanaf. En Arie (op de hoek vh kleed) is een verhaal apart. Hij heeft het eigenlijk het meeste nodig, maar het kost me de meeste moeite om hem goed te kunnen kammen. Vooral zijn heupen en kont hangen soms hele plukken los aan, maar hij blaast en gromt als ik daar ook maar in de buurt kom. Had eerder moeten beginnen met kammen enzo toen ze klein waren. Nouja, nu niks meer aan te doen. We redden het wel zo. Dan maar een wat mottig kontje…. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen