zaterdag 11 juni 2011

Webwinkel bouwen valt niet mee....

Donderdag 7 uur, gister 9 uur en vandaag ook alweer 3 uur…. Zolang ben ik al bezig om die web-winkel in de lucht te krijgen. Het valt me knap tegen, heb het hevig onderschat!  De producten staan er nu in, na zeker 4 keer alles verbeteren, aanpassen en aanvullen. Maar de aankleding, het uiterlijk van de webshop staat me gewoon nog niet aan. Ook kan ik nog niet vinden hoe ik nou toch dat rottige winkelmandje zichtbaar maak en zo kan ik nog wel even doorgaan…..
Voor het weekend hou ik er nu mee op, want ik word er alleen maar sjagerijnig van. Hier alvast een kleine "sneek previeuw" van de spulletjes die ik nu te koop heb dan maar??? 
12 inch farmyard (500x175)
12 inch butterfly relief (500x233)en nog veeeeeel meer soorten hangertjes….
8 inch block Star in hearts  8 inch block Star in hearts
En ook nog veeeeel meer soorten en maten sjablonen.
Verder nog patchwork kussens, een handtasje en een quilt. Ik ga ook gewoon door met miniquiltjes maken om te koop te zetten en rondneuzen naar andere leuke spulletjes. Volgende week bijvoorbeeld ga ik naar de groothandel in Andelst, dus wellicht kom ik dan met nog meer leuke dingen thuis.IMG_7588(zulk soort miniquiltjes wil ik dus maken. Ook op aanvraag!!)
Ga dus maar vast kijken op www.quiltdesign4u.nl en kijk es in mijn webwinkeltje naar de spulletjes die daar staan.   Enneh…  reakties vind ik ook altijd leuk om te lezen!  
Fijn weekend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen