vrijdag 3 juni 2011

Lang maar druk weekend.

Wat een lang weekend is dit toch. Ik had gister al het gevoel dat het zaterdag was (voornamelijk omdat Henk thuis was natuurlijk) Hemelvaartsdag is hier in Vaassen altijd de VaasAqua. Een feestdag met de een-na-grootste-boekenmarkt in Nl, een braderie en kleine kermis voor de allerkleinste en live-muziek op het marktplein. Altijd erg gezellig en ook bijna altijd met lekker weer! En dit weekend had ik extra geluk, met een quilt-tentoonstelling op de Cannenburgh.IMG_7564Quiltles-vriendin Alexandra was ook mee.  Mooie tentoonstelling, waar ik – buiten deze gevel-quilt – helaas niks van kan laten zien, omdat fotograferen verboden is. Ook veel quiltwinkels aanwezig, in de kelder en in het park. Hoop mooie dingen gezien, maar belangrijker op dit moment, mijn foldertje veelvuldig uitgedeeld bij standhouders. Veel positieve reakties op mijn doel en site, dus hopelijk komt daar nu wat klandizie van. Morgen en zondag ga ik denk ik nog een stel folders uitdelen en achter autoruitenwissers achterlaten. Heb er nog zat over. Als je nog tijd en/of zin hebt? De tentoonstelling is nog t/m zondag! 
Na al dit moois bekeken te hebben, zijn we nog even over de braderie en boekenmarkt gewandeld, altijd een gevaarlijke bezigheid met mij, aangezien ik een constante boeken-koop-drang heb die net zo hardnekkig is als mijn stofjes-koop-drang, maar beduidend meer plek inneemt in huis. Ik groei letterlijk uit al mijn boekenkasten. Maar, ik heb me gedragen, en maar 1 boek gekocht en nog voor mn zusje ook! In de heilige overtuiging dat zij nog naarstig op zoek was naar het boek Braaf van Rien Poortvliet heb ik die vol vreugde gekocht, al bij voorbaad verkneukelend over haar vreugde hierover.  Helaas, vorige week heeft ze hem zelf al op de kop kunnen tikken……  Dus, mocht iemand nog het boek Braaf van Rien Poortvliet zoeken, ik heb er nog 1 liggen. (gebonden versie met leren kaft, papiere omslagkaft, in prima conditie)

Vandaag was mijn oppas-ochtend bij Stacey en net als vorige week ging het weer prima. Makkelijk kindje is het toch. Wel een lichtelijke paniekaanval gehad bij een lekkere "spuit-luier" waar de viezigheid tot op dr ruggetje zat.  Bleeeeh, niet mijn favoriete werkje. Maar als goedmakertje viel ze aan het einde van de ochtend, net voor mama thuis kwam, weer lekker tegen mn schouder aan in slaap.  Brenda pakte haar van me over om haar lekker in bed te leggen, want vannacht vliegen ze naar Griekenland voor een weekje vakantie. Voor het eerst met die kleine in een vliegtuig, vast spannend hoe dat gaat.
Katten-114-samen-slapen(Niks is zo lekker als samen een tukkie doen…..)
Morgen is het dus pas zaterdag en 's middags ga ik een workshopje "Papieren Rozen" volgen. Hele mooie (nep)rozen maken van papier, het resultaat zie je hier natuurlijk ook. Zondag misschien nog naar een 4×4 beurs in Zeewolde toe, als het effe kan met de Blitz natuurlijk. Je ziet, een druk weekendje voor de boeg dus….  En ik weet ook al wel wat ik maandag doe. Slapen, lezen, veel meer denk ik niet…….

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen