donderdag 23 juni 2011

Drukke tijden @ Quilt Design 4 U


Ben me er ineens van bewust dat ik hier al een poosje niet gepost heb. Ik ben erg druk geweest met het opbouwen van mijn webwinkel en sinds vannacht is hij dan eindelijk online!!! Nog niet helemaal wat ik wil qua uiterlijk, ben nog wat dingen aan het proberen om dat aan te passen, maar de spulletjes zijn zichtbaar, de prijzen ook en de verzendmanieren geregeld. 
Kijk es rustig rond, want ik heb er een pest werk mee gehad. Daardoor de laatste week veel te veel gedaan, hier thuis en bij anderen en dat begint zich nu dus te wreken. Moe, heeeel erg moe….  kan niet genoeg slaap krijgen lijkt het wel en toch loop ik rond alsof ik al geen weken meer geslapen heb.  Nouja, voorlopig maar even vroeg naar bed en niet te veel doen, dan komt dat ook wel weer goed denk ik. Hoort natuurlijk bij de fibromyalgie, maar echt eraan wennen doe ik nooit. Telkens als ik denk dat het lekker loopt allemaal krijg ik weer op mn kop.
Ga je even kijken op mn site met webwinkeltje en laat je eens horen wat je er van vindt???

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen