vrijdag 27 mei 2011

Snottebellen en zware oogjes.

Vandaag was mijn eerste oppasochtend bij Stacey, de dochter van lieve vrienden van ons. Wist niet goed wat ik ervan moest verwachten, beetje zenuwachtig ook nog, maar ik kan met recht zeggen dat het me 100% is meegevallen. Geen drama's toen mama weg ging, geen moppers of huilbuien, alleen d'r fruithapje en bammetje smaakte haar niet zo goed denk ik, door de verkoudheid. Grote snottebellen blazen is ook een kunst hoor! Halverwege dr bammetje werd ze een beetje dreinerig en heb ik al zingend en neuriĆ«nd met haar rond gelopen, waarop ze binnen een paar tellen in slaap viel. Heeeeeeel voorzichtig ben ik gaan zitten en zo heeft ze meer dan een half uur liggen slapen. Gut, wat een apart gevoel is dat als zo'n lief ding zo maar tegen je aan ligt te slapen. Ja, dat gaat helemaal goed komen met ons tweetjes hoor…..   En zeg nou zelf wat een smoeltje dit meissie heeft; 
Da's toch om op te vreten?!  De vrijdag kon nog wel eens mijn favoriete dag worden…. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik net zelf ook een uurtje heb geslapen, ik was werkelijk bek-af. ;-) ))
Dit weekend wil ik me helemaal op mn site gooien, om de webshop in de lucht te krijgen. Ik heb weer de hulp ingeroepen van dezelfde man die me ook heeft geholpen mijn site te bouwen, dus dat komt vast helemaal goed. Een zakelijke rekening is ook aangevraagd, dus het gaat nu heel "echt" worden. Ik hou jullie op de hoogte. Fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen