maandag 23 mei 2011

Poppies and Daisies is KLAAR!!!!

Halleluja!!! "Poppies and Daisies" is klaar!!!  (mam, even niet verder lezen en kijken nu!)





Doordat ik de achtergrond helemaal plat gemeanderd heb, "ploppen" de bloemetje heel mooi. (Ploppen is een technische term voor "naar voren komen" ;-)))


Wat ben ik blij dat deze af is…. Er leek geen eind aan te komen. Vooral het afwerken duurde lang. De afwerkbies, het etiket en de beide tunnels moesten met de hand vast gezet worden. Niet mijn sterkste kant en met een paar lek-geprikte-vingers werd het er ook niet makkelijker op. Mijn wijsvinger van de rechterhand is ontstoken, dus vandaag waren de laatste steken niet prettig…. Maar, nu hij klaar is, is dat allemaal vergeten, want HIJ IS KLAAR!!!   Donderdag ga ik hem naar Putten brengen waar hij in de winkel mag hangen voor de seizoens-afsluitdag-tentoonstelling. En volgende week krijgt mijn moeder hem dan eindelijk te zien als ze hem voor haar verjaardag krijgt van me. Ik hoop dat zij hem ook mooi vind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen